Yes, ik heb mijn koffers dicht gekregen. - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Mariska Hijlkema - WaarBenJij.nu Yes, ik heb mijn koffers dicht gekregen. - Reisverslag uit Ommen, Nederland van Mariska Hijlkema - WaarBenJij.nu

Yes, ik heb mijn koffers dicht gekregen.

Door: Mariska

Blijf op de hoogte en volg Mariska

01 Juli 2016 | Nederland, Ommen

Vandaag bezig geweest met het kopen van de laatste spulletjes en een paar pogingen gedaan om de koffers dicht te krijgen. Met pijn en moeite is het gelukt;). Helaas nog wel wat spullen eruit moeten halen. Bedankt allemaal voor de spulletjes die ik heb gekregen van jullie! De Ghanezen zullen er vast heel blij mee zijn :D.

Verder vanavond uiteten geweest met mijn ouders en wat kleine afscheidkado's gekregen. Erg lief!

Ik heb onwijs zin in mijn avontuur daar. Ik zal er genieten van elke seconde en elk moment dat ik er mee maak, zal een herinnering worden voor het leven.

Zo nog een laatste check en dan ga ik een poging doen tot slapen. Morgenochtend vertrek ik met mijn ouders om 8 uur naar Schiphol. Ik vlieg om 13.40 uur naar Accra.

Voor nu slaap lekker en tot snel! :)

  • 01 Juli 2016 - 21:32

    Gerda En Ulco:

    Lieve Mariska , een mooi avontuur tegemoet. Geniet ervan. Zullen je volgen.

  • 01 Juli 2016 - 20:04

    Alex:

    Wij wensen jou een goede reis en heel veel plezier.

  • 01 Juli 2016 - 20:20

    Yvonne:

    Mariska! Heeeeel veel plezier, gelukkig passen de koffers dicht hihi.
    Geniet van dit avontuur! Ben benieuwd naar je verhalen.
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mariska

Actief sinds 12 Juni 2016
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 7007

Voorgaande reizen:

02 Juli 2016 - 07 Augustus 2016

Vrijwilligerswerk in Tamale, Ghana

Landen bezocht: